Toyota servisni koncept

Ne nudimo vam samo kvalitetne proizvode, nego i kvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca naš je prioritet i radimo sve što možemo kako bismo ispunili vaša očekivanja. Zato primenjujemo Toyota servisni koncept, strukturirani pristup za optimizaciju naših usluga zahvaljujući 12 ključnih vrijednosti. TESTIRANJE

Akreditacija

Kroz akreditaciju , mi osiguravamo da su naše servisne aktivnosti u skladu sa Toyota standardima. 

Odgovornost

Odgovornost je prioritet kada su operacije u zastoju. Ovo znači pokretanje Vašeg poslovanja  i odvijanje brzo i efikasno.

Standardizacija

Bez obzira gdje se nalazite, možete se osloniti na naš visoki standard usluge i tačnost.

Jidoka

Jidoka je način kako problem učiniti vidljivim. Mi shvatamo sve vaše problemo ozbiljno i rješavamo ih što je moguće brže i sigurnije .

Genchi Genbutsu

"Da pogledamo", kako bismo zaista mogli shvatiti stvarnu situaciju i riješiti svako pitanje.

Exact fit

Cilj nam je da u potpunosti odgovorima vašim potrebama. S pravim ljudima, pravim vještinama, pravim dijelovima i pravim ugovorima.

Kaizen

Verujući našoj filozofiji stalnog unapređenja, načelo Toyota Way i našem TPS sistemu, budite sigurni da uvijek radimo na poboljšanju kvaliteta naše usluge.

Poka yoke

Poka Yoke je mehanizam ili postupak osmišljen tako da se izbjegne pogreška. Konstantno poboljšavajući kvalitetu rezervnih dijelova i provjeravajući ih prije otpreme, osiguravamo da će pravi dio biti isporučen na vrijeme.

Hoshin

Zahvaljujući našoj posvećenosti dugoročnom i strateškom planiranju, možete biti sigurni da ćemo ispuniti vaše potrebe ne samo sutra, već i tokom godina koje dolaze.

Eliminacija otpada

Uvijek se fokusiramo na eliminaciju otpada i minimiziramo  utjecaj na okoliš.

Pravovremene informacije

Naši serviseri imaju internetski pristup svim informacijama potrebnim za posao. To vam omogućava da se uvijek uzdate u efikasnu i kvalitetnu uslugu sa minimalnim zastojima.

Heijunka

Heijunka izjednačava radno opterećenje i stvara nesmetan tok rada. Zato je planiranje i zakazivanje svake posjete naš prioritet.

Manager looking at I_Site on iPad

I_Site sistem upravljanja voznim parkom

I_Site povezuje vašu flotu, prikuplja podatke i daje vam pregled onoga što se događa i govori vam kako da optimizirate svoj rad.

Read more >

Toyota proizvodni sistem

U svojoj proizvodnji primjenjujemo lean sistem proizvodnje i radimo po pull sistemu, što znači da proizvodimo samo ono što naručite.

Pročitajte više

Service technician servicing a Toyota truck

Toyota servis

Sa našim paketima možete prilagoditi svoju uslugu vašem poslu, bez obzira na veličinu.

Read more >

Two men talking in front of a service van

Studija slučaja: STEP i ASEC

Programi ASEC i STEP su sastavni dio Toyotinog servisnog koncepta i poboljšavaju  iskustvo kupaca.

Read more >

Smiling people in office corridor

Pridružite se timu

Ključ za optimizaciju proizvoda i način na koji radimo je rad s ljudima, koji su strastveni u logistici i tehnologiji baš kao i mi.

Read more >