Don´t worry we can help.
Call us: +38733425200
Ne nudimo vam samo kvalitetne proizvode, nego i kvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca naš je prioritet i radimo sve što možemo kako bismo ispunili vaša očekivanja.
Naši servisne usluge pomažu vam da održavate Vaše poslovanje i izvučete maksimum iz svojih viljuškara, bez obzira za djelatnost, tako da potpuno sigurno možete planirati vaše operacije.
S našima paketima možete prilagoditi servisne usluge vašem poslovanju, bez obzira na veličinu flotu.
Možete kombinirati servis sa našim sistemom za upravljanje voznim parkom I_Site, koji vam omogućava potpunu kontrolu vašeg poslovanja pružajući vam osnovne podatke o voznom parku i servisnim podacima.
Redovnim održavanjem možete spriječiti velike troškove prekida rada i popravke. Stradali dijelovi biti će identifikovani dovoljno rano i popravljeni prije nego što šteta postane velika. Troškovi popravke za veliku štetu mogu biti tako visoki koliko košta i kupovinu viljuškara. Stoga razmislite o jednom od naših paketa usluga kako biste izbjegli tako velike troškove.
Naš kvalificirani Toyota serviser razmotiriti će nekoliko faktora kako bi osmislio raspored koji vam najviše odgovara.
Najbolje je da se prilikom kupovine ili najma svog Toyota viljuškara prijavite za ugovor o planiranom servisu.
Redovno servisiranje vašeg viljuškara pomoći će vam da povećate produktivnost svog poslovanja i osigurate sigurnost na radnom mjestu. Sigurnost bi trebala biti glavni prioritet; Ako se zanemari, može doći do oštećenja i ozljeda. To bi moglo uništiti poslovanje i dovesti vas u pravne probleme. Stoga ozbiljno shvatite servis kako biste optimalno i sigurno razvijali svoje poslovanje.
Preporučujemo vam da imate usluge preventivnog održavanja svakihXX ili XX dana kako biste poboljšali performanse i sigurnost.
Da, naravno da jest. Vaš Toyota viljuškar je kompletno isporučen sa Toyota originalnim dijelovima. Ukoliko počnete ugrađivati dijelove koji odgovaraju na Vaš viljuškar, onda doista kompromitujete njegovu trajnost i dugoročnu vrijednost.
Da li imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć za pronalazk odgovarajućeg viljuškara? Uvijek nas možete kontaktirati ukoliko trebate pomoć.
Kontaktirajte nas ili posjetite našu stranicu sa najčešće postavljenim pitanjima FAQ
Kroz prepoznatljivu metodologiju postavljamo pitanje šta je važno za naše kupce i kako radimo: Neto rezultat omogućava nam da usporedimo naš performans.
Budući da je servis ključni diferencijator, klijentima je važno da popravke brzo obavimo, da stvari popravimo prvi put i pobriniti se da su dijelovi dostupni kada im zatrebaju.
Svakog mjeseca prikupljamo više od 1500 anketa korisnika, što nam omogućava kontinuirano poboljšavanje naše usluge. Na ovaj način možemo pomoći našim kupcima da povećaju produktivnost i kontrolišu troškove.