Automatizacija optimizira protok robe, istovremeno minimizirajući oštečenja, vrijeme i troškove. Radnici postaju dostupni za rješavanje složenijih zadataka umjesto ponavljajućih procesa. Automatizirano rukovanje paletama također zahtijeva manje održavanja i energije i doprinosi produktivnosti i sigurnosti, postižući povrat ulaganja u roku od obično dvije godine.
Precizna navigacija
Toyoti autopiloti podržavaju dvije vrlo precizne i prilagodljive navigacijske tehnologije: reflektor ili prirodnu navigaciju, ili kombinacija dvostruke navigacija. Druga opcija omogucava viljuškarima da naprave izmjenu između korištenja reflektora u jednoj zoni i korištenja skladišnog okruženja kao referencu za izgled druge zone.
Autopiloti su programirani za sigurno izvršavanje svih zadataka i za rad zajedno sa ručnim operaterima. Ugrađeni sigurnosni skeneri i jedinice za otkrivanje prepreka sprječavaju sudare tako da reagiraju na prepreke koje su prelazile putanju viljuškara. Senzori opterećenja i kamere za vid dodatno osiguravaju precizno i sigurno rukovanje teretom.
Sve autopilot viljuškare kontrolira Toyota Manager koji je dizajniran u Toyoti. Ovaj softver funkcioniše kao samostalni ili kao komunikacijski sloj sa sistemima za upravljanje skladištem i proizvodnjom. Voditelj narudžbi prati skladištenje robe, narudžbe, promet i protok zahvaljujući svojoj inteligentnoj kontroli voznog parka i integraciji s ERP / WMS-om.
Autopiloti se mogu opremiti litijum-jonskim baterijama koje su i do 30% energetski efikasnije uz smanjenje emisije CO2. Uz mogućnost automatskog punjenja, viljuškari se mogu brzo puniti između zadataka bez potrebe za osobljem ili prostorijama za punjenje, što ga čini potpuno automatiziranim.
Asortiman Autopilot zasnovan je na Toyota skladištnim sistemima i u potpunosti ga podržava servisna mreža Toyota Material Handling Europe. Da bi se osigurao maksimalan povrat ulaganja, uključene su profesionalne usluge, od sistemske podrške do izmjene zahtjeva za preventivno održavanja sistema.
Jedinstvena prednost Toyotinih autopilota je činjenica da navigacijski sistem može podržavati ili reflektor ili prirodnu navigaciju, ali i oba. U slučaju dvostruke navigacije, jedno područje izgleda koristi skladišno okruženje kao referencu, dok drugo područje koristi reflektore, što omogućava Autopilotu da se nesmetano prebacuje između prirodne i reflektorske navigacije. To je moguće zahvaljujući laserskom skeneru koji je identičan u prirodnoj i dvostrukoj navigaciji, tako da se reflektori mogu jednostavno dodati u okruženje kako bi se prebacili u dvostruki navigacijski sistem.