Rad u skladu sa TPS principima omogućava nam izradu visokokvalitetnih proizvoda, izgrađenih po narudžbi i isporučenih na vrijeme. Naša proizvodnja poštuje okoliš, što uključuje recikliranje naših proizvoda na kraju njihovog životnog vijeka. Neprekidno mjerenje i usavršavanje znači stalno poboljšavanje proizvoda, što se odražava smanjenjem zahtjeva za garancije od 70% u posljednjih 10 godina. Takođe smo posvećeni stvaranju sigurnog radnog mjesta, kako za zaposlene, tako i za naše kupce.
Svi naši viljuškari proizvedeni su u skladu s Toyotinim proizvodnim sistemom, pri čemu je više od 95% naše prodaje u Europi proizvedeno u vlastitim tvornicama u Švedskoj, Francuskoj i Italiji. To znači da svi imaju koristi od najvišeg nivoa osiguranja kvalitete koji se temelji na pravodobnom planiranju, u kombinaciji s jidokom - metodom koju koristimo kako bismo osigurali da se nepravilnosti odmah otkriju i otklone.
Pogledajte putovanje koje naši viljuškari prolaze kroz naše tvornice, s 360º pogledom.
Toyotin proizvodni sistem razvila je Toyota 1950-ih kao odgovor na nedostatak finansijskih sredstava nakon rata, u kombinaciji s ambicijom da postane svjetski lider u proizvodnji automobila. Međutim, porijeklo TPS-a počelo je mnogo ranije.
Sam početak priče može se pratiti sve do dvadesetih godina prošlog vijeka, a koncept Jidoka kojeg je prvotno razvio Toyotin osnivač, Sakichi Toyoda, kao "inteligentnu automatizaciju", a prvi put je korišten na automatskim tkalačkim strojevima kako bi se poboljšala produktivnost i osiguravajući kvalitetu, automatskim otkrivanjem nepravilnosti.
Tridesetih godina 20. stoljeća Kiichiro Toyoda je izumio koncept 'Just-in-Time' kao dio svojih napora da stvori efikasan način proizvodnje Toyota automobila, kada resursi nisu bili dovoljni, a otpad se nije mogao priuštiti. Tačno na vrijeme ovisi o tome kako točno robu (komponente) doći na točno pravo mjesto u pravo vrijeme.
Jidoka i Just-in-time formirali su dva stuba Toyotinog proizvodnog sistema koji je razvio Taichi Ohno i koji je od tada unaprijeđen tokom mnogih decenija. TPS je viđen kao diferencijator koji je Toyoti omogućio brži oporavak od naftne krize iz 1970. u odnosu na druge proizvođače automobila. Kao rezultat toga, Tehnološki institut Massachusetts pokrenuo je istraživačku studiju, koja je rezultirala objavom knjige pod nazivom 'Mašina koja je promijenila svijet', koja je TPS prepoznala kao diferencijator i pravi izvor lean razmišljanja.
TPS ima za cilj stvoriti najbolje okruženje u kojem ljudi mogu promovirati ideje i maksimizirati ljudske vrijednosti, a iako je Toyota danas uspostavljena kao jedan od najvažnijih svjetskih proizvođača, ovaj pristup je i dalje pokretačka snaga naše kulture i najveće bogatstvo tvrtke .
TPS je u svijetu prepoznat kao metodologija i način razmišljanja koji se može primijeniti ne samo u proizvodnji, već u svim procesima i funkcijama.
Zero muda (Otpad) i ambicija da se doda vrijednost za kupce u svakoj fazi procesa temelj su za način na koji radimo. To se odnosi na kaizen mentalitet, fokusiran na neprekidno usavršavanje i napore za svakodnevno unapređenje posla.